Avatar billede mmmmn Nybegynder
03. november 2008 - 00:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PayPal - Konto (Danske Bank)

Når man skal lave en konto hos paypal, spørger de efter kontonummer.
Men jeg er i tvivl om jeg skal skrive kontonummeret inkl. registreringsnummer, eller udelade det.

Iflg. Danske Bank, lader det til at mit kontonummer inkluderer registreringsnummeret, men iflg. paypal er det som om de i deres eksempler ikke vil have man skriver kontonummeret med registreringsnummer.

Er der nogen med Danske Bank som har prøvet at lave en konto hos paypal, som kan oplyse mig hvilke tal man skal skrive?

På forhånd tak.
Avatar billede perj Nybegynder
03. november 2008 - 00:07 #1
Du skal anvende 10 cifre, og de første 4 er dit reg. nr.
Avatar billede perj Nybegynder
03. november 2008 - 00:09 #2
.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. november 2008 - 03:14 #3
De første 4 cifre i kontonummeret host Danske Bank er registrering snummeret på den filial,
hvor kontoen blev oprettet i sin tid.
Avatar billede mmmmn Nybegynder
03. november 2008 - 08:35 #4
Takker for svar, i skal nok få point. men de har jo også et felt hos paypal som hedder "Bank Code", som jeg kan forstå er der hvor man skal skrive sit registreringsnummer.

Er det rigtigt?

Jeg er nemlig en smule forvirret over man skal angive registreringsnummer der, samtidig med man angiver det som en del af kontonummeret i feltet "account number", som i siger.
Avatar billede billeschou Nybegynder
03. november 2008 - 12:42 #5
bank code må være SWIFT koden. DABADKKK for Danske Bank
Avatar billede mmmmn Nybegynder
03. november 2008 - 13:22 #6
Der står den skal være på 1 til 4 cifre, så det kan det næsten ikke være ...
Avatar billede vejmand Juniormester
03. november 2008 - 14:37 #7
"Bank Code" er ganske rigtig bankens registreringsnummer.
Avatar billede mmmmn Nybegynder
11. november 2008 - 15:17 #8
tak til jer alle for de gode svar.