Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
02. november 2008 - 14:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærm blinker sort

Hej Eksperter

Jeg har fået et problem med min computer. Min skærm begynder at blinke sort. altså at det virker som om at der er en der hiver stikket ud i kabinettet og sætter det til igen. Den slukker ikke, og søger ik efter connection. bare en hurtig overgang til sort skærm og tilbage igen til normal. det sker vilkårligt og det virker som om, at når computeren virkeligt bruger krafter og harddisken larnmer helt vildt.
mens jeg skrev dette her stopper maskinen med at reagere i ca 25 sekunder så bliver skærmen sort i et kort øjeblik og så venter maskinen tilbage til normalt. min cpu indikator går fra 0-40 % load hele tiden. hvis jeg scroller mens maskinen stopper giver den en bip lyd fra sig og det kan få det til at gå hurtigere med at komme tilbage

Lidt kaos skrevet. men det er den bedste beskrivelse jeg kan give
Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
02. november 2008 - 14:05 #1
der går ca 30sec mellem at maskinen stopper nu. genstart virker til at få den til at virke normalt for en periode igen. Har lige installeret ny windows xp med sp3. har bullguard og spybot installeret
Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
02. november 2008 - 14:06 #2
og købte extra ram til den i starten af sidste uge. sammen mærke og moddel som dem der var i i forvejen
Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
02. november 2008 - 14:09 #3
Ved videoafspilning i mediaplayer går den helt ned, cpu en går i max load, og skærmen er helt sort på nær nogle få blink af selve skrivebordet.
Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
09. november 2008 - 14:04 #4
bump!
Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
27. november 2008 - 22:56 #5
Lukker