Avatar billede wich Nybegynder
01. november 2008 - 18:02 Der er 1 kommentar

PowerDVD 8.0 has stopped working

Jeg har brugt powerdvd 8 i 2 mdr. men nu stopper den efter 5 sek hvorefter at min vista siger at den vil checke online men uden held
Avatar billede jvjensen Nybegynder
12. november 2008 - 20:38 #1
Det lyder meget som om du har kommet til at blokere den i din firewall..
Bruger du windows firewall, eller et antivirus program med firewall?

Hvis du bruger windows egen firewall kan du gå ind i kontrolpanal, og så ind under kategorien sikkerhed. der er et punkt der hedder tillad et program gennem windows firewall...

vh
jvjensen