Avatar billede pss1 Nybegynder
01. november 2008 - 14:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til indstilling af quick.cart shop

Jeg har tre problemer med shoppen på http://www.svfu.dk/shop :

1 får en fejl øveerst på siden
2. kan ikke finde ud af at skifte baggrundsfarve for siden
3. kan ikke finde ud af levering og betaling der skal laves så der ikke kommer en pris på, da det er individuelt.

Vil meget gerne forklare mig bedre, eventuelt i telefonen. Hvis nogen vil hjælpe mig, kan jeg kontaktes på mail xpoulss@bbsyd.dkx (fjern"x" foran og bag adressen) Jeg er villig til at betale lidt for hjælpen.

med venlig hilsen

Poul
Avatar billede kawsper Nybegynder
04. november 2008 - 04:20 #1
Er det noget du stadigvæk har problemer med så skal du være velkommen til at kontakte mig på kawsper@gmail.com , så vil jeg gerne kigge på det.

Venlig hilsen
Kasper.
Avatar billede pss1 Nybegynder
22. november 2008 - 12:54 #2
Jeg har fået løst ovenstående problemer, men der er kommet nye, se venligst http://www.eksperten.dk/spm/853743
Avatar billede w13 Novice
22. november 2008 - 12:57 #3
Ok, så husk at lukke her ved at oprette et svar og acceptere det. =)
Avatar billede pss1 Nybegynder
22. november 2008 - 13:02 #4
Jeg ved bare ikke lige hvordan man accepterer det?
Avatar billede pss1 Nybegynder
22. november 2008 - 13:04 #5
AHA, nu tror jeg det er fatte ;-)
Avatar billede w13 Novice
22. november 2008 - 13:14 #6
Du mangler stadig at acceptere det. =)

Du går bare ned i bunden af denne side, markerer dit brugernavn i boksen og trykker "Accepter".
Avatar billede pss1 Nybegynder
22. november 2008 - 13:23 #7
Tak for hjælpen!