Avatar billede zxa Nybegynder
01. november 2008 - 07:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vista og sony erisson

Er der nogle der har erfaring med at få vista og en sony ericsson k810i til at arbejde sammen, og ka´n det passe at jeg heller ikke kan få min bluetooth D-link DBT 122 til at samarbejde med vista
Avatar billede thov Forsker
01. november 2008 - 15:11 #1
Den duer ikke sammen med Vista - ingen drivere, så har du ny indkøbt den til formålet, så returner den.
Avatar billede zxa Nybegynder
01. november 2008 - 19:07 #2
den er et par mdr gammel, blev købt inden jeg skiftede computer. Så er der nok ikke andet at gøre end købe en ny
Avatar billede thov Forsker
01. november 2008 - 19:22 #3
Surt :-(
Heldigvis hører BT-dongler ikke til det dyreste tilbehør..
Avatar billede zxa Nybegynder
02. november 2008 - 11:24 #4
Nej det er ikke det store beløb, det er bare irreterende at man skal ud og købe nyt bare fordi man får noget nyere styre program,
Avatar billede zxa Nybegynder
05. november 2008 - 18:22 #5
,