Avatar billede doz Nybegynder
01. november 2008 - 01:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Xbox 360 og P-660R-D1

Hej.

Jeg har fået ny router fra Cybercity. Godt fordi nu er min netforbindelse stabil igen, men efter jeg har sat P-660R-D1 til, står NAT til Strict når jeg tester Xbox LIVE -forbindelsen. Har prøvet at portforward'e, men det hjælper ikke, der står stadig Strict. Jeg har tilsluttet min Xbox 360 routeren via en switch.

Håber I kan gøre mig meget klogere. :-)

På forhånd tak.
Avatar billede doz Nybegynder
01. november 2008 - 02:30 #1
Så har jeg fået NAT til at stå til Open. Satte IP Settings til Automatic Xbox'en, stadig med Xbox'en stående under Client list under Network > LAN...
Har dog ikke prøvet om det virker i praksis.
Avatar billede bdf Mester
01. november 2008 - 09:12 #2
Har selv CC og min erfaring med Xbox360 er at IP settings skal stå til automatisk og port 88, 3074 & 2074 skal være åbne :) Hvis den evt. stadig siger "strict" efter den opsætning, så sluk router 10sek og tænd igen det plejer at løse problemet :)
Avatar billede doz Nybegynder
01. november 2008 - 12:23 #3
bdf>> Jeg satte IP Settings til automatisk og i Client List (Network > LAN > Client List) tilføjede jeg Xbox'en med IP og MAC. Jeg har ikke Port Forward'et noget som det står lige nu, og alligevel siger Xbox'en at NAT er Open.
Nu venter jeg på at en af mine venner får tid til at logge på og så teste det i BF, sidst kunne vi nemlig ikke lave squad sammen.
Hvis det så virker er det jo perfekt. Jeg fatter i så fald bare ikke hvorfor, når jeg ikke har PF port 88 og 3074.

Jeg hader iøvrigt at rode med netværk, blev lige bekræftet i nat. :-)
Avatar billede doz Nybegynder
01. november 2008 - 13:37 #4
Så har jeg testet det med en af mine venner. Det virkede ikke. Så Port Forward'ede jeg 88 og 3074 ogf så står NAT til Strict igen.

Nogen forslag? :-)
Avatar billede doz Nybegynder
01. november 2008 - 14:05 #5
Så er det endelig lykkedes...  Jeg har ikke Port Forward'et nogen ting til Xbox'en, kun tilføjet den til Client List under LAN og så enabled NAT i routeren selvfølgelig.
Det var bare en sluk-tænd af routeren der skulle til. ;-)

Sender du ikke lige et svar bdf så du kan få dine point?
Avatar billede bdf Mester
01. november 2008 - 14:34 #6
Godt det lykkes ;)