Avatar billede bablo Nybegynder
31. oktober 2008 - 22:50 Der er 4 kommentarer

TelefonJokes som jeg kan bruge mod andre.. Gange flere..

Nogen der ved hvor jeg kan finde TelefonJokes som jeg kan bruge mod andre personer??

Altså nogen hvor der kun er en person der snakker.. Ligesom den med Politimanden der ringer og siger at man er blevet udpeget af vidner og at de er på vej hjem efter dig.

Nogen der ved hvor jeg kan finde den slags??

Ved godt det lyder mærkeligt, men skal bruge noget..

På Forhånd Tak.
Avatar billede Slawomir Seniormester
31. oktober 2008 - 23:20 #1
Avatar billede chalde Seniormester
01. november 2008 - 10:23 #2
Avatar billede torotune Nybegynder
01. november 2008 - 10:27 #3
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2008 - 23:43 #4
nu kan det jo godt være du syntes det er sjovt men det er jo ikke sikkert modparten syntes det !