Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
31. oktober 2008 - 00:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver til Vegaplus N251s8

Kære proffer
Er der en som kan hjælpe mig med at finde driverne til en Vega+ model N251s8.. har smidt mine cder væk, og har været så smart at formater min disk, så nu er jeg kort sagt på røven..

på forhånd tak..
Avatar billede milter Ekspert
31. oktober 2008 - 11:15 #1
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
04. november 2008 - 11:05 #2
Hmmm... Nej kan ikke finde serie nr. og driverne på denne side, anddre som har en ide..
Avatar billede milter Ekspert
04. november 2008 - 21:13 #3
Har du prøvet at ringe eller maile til dem?
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
14. november 2008 - 00:55 #4
Smiler, ja og de ved også hvad de skal have for at sende en ny cd, andre der her et forslag
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
09. december 2008 - 21:44 #5
Ok.. nu er der gået noget tid... ingen har kunne hjælpe helt konkret, så jeg tildeler de 200 p til Milter...
Smid et svar... og tak for hjælpen
Avatar billede milter Ekspert
09. december 2008 - 21:52 #6
Mit indlæg hjalp dig tilsyneladende ikke, så behold selv pointene, ellers tak :-)

Jeg går ud fra, du ved, hvordan du gør det med selv at lægge et svar?
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
02. januar 2009 - 12:43 #7
ok
Avatar billede milter Ekspert
02. januar 2009 - 15:25 #8
Så skal du bare lige klikke på dit eget navn ude i venstre side og derefter "Accepter", så er spørgsmålet lukket.