Avatar billede shadowman87 Nybegynder
30. oktober 2008 - 20:26 Der er 6 kommentarer

Hjælp til gendannelse af en tmp fil

Hej alle her inde..

Jeg står med lidt af et problem, som jeg af alle dage har hadet, men problemet er at min veninde har skrevet et dokument på hendes skole, men glemte og gemme det, og så fik hun kun en tmp fil ud af det, som jeg har nu, jeg har selv kunne gendanne noget af filen ved brug af file repair i programmet EasyRecovery Professional 6...

Kan nogen der ude hjælpe ?? please..

På forhånd mange tak :)
Avatar billede mugs Novice
30. oktober 2008 - 20:31 #1
Har ikke så meget forstand på dette, men problemet har været rejst flere gange. Jeg søgte i word kategorien og fandt dette:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;224016
Avatar billede shadowman87 Nybegynder
30. oktober 2008 - 20:34 #2
Det er ikke just det der er problemet, jeg kan sagtens åbne filen, det er ikke noget problem, problemet er at den laver de der flotte firkanter og andre sjove tegn.
Avatar billede shadowman87 Nybegynder
30. oktober 2008 - 20:46 #4
det virkede heller ikke.. det gjorde det bare endnu mere upfucked.. :S
Avatar billede jkrons Professor
30. oktober 2008 - 23:01 #5
Gendan tekst fra filer, som mugs refererer til er én mulighed. De mange forskellige revoery programmer der findes er andre. Prøv at søge efter word recovery i Google. Min erfaring er dog, at hvis der virkelig er gået kuk i dokumentet, kan ingen recovery gendanne det fuldstændigt.
Avatar billede shadowman87 Nybegynder
31. oktober 2008 - 00:12 #6
Jeg prøver med en google søgning i morgen på word recovery.. så vender jeg tilbage med om jeg fandt noget brugbart :)