Avatar billede wennemoes Nybegynder
30. oktober 2008 - 19:51 Der er 4 kommentarer

Incredimail. kan ikke oprette 2 mailadresser.

Hej Eksperten. Jeg har Incredimail som mailprogram, og er rigtig glad for det. Jeg er på Facebook, og det vil min kone også gerne være med sin egen mailadresse. På outlook har man jo muligheden for at have flere adresser der stadig havner i den samme inbox.
Jeg har oprettet en adresse til min kone igennem Nordit. Jeg kan bare ikke finde ud af at lægge den adresse ind i Incredimail så min kone får posten i min inbox.
Jeg håber jeg har forklaret spørgsmålet ordentligt.
Med Venlig hilsen Jørgen
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2008 - 21:34 #1
Forkert kategori :)
Incredimail er ikke webbaseret.

http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/E-mail/Andre/ er korrekt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2008 - 21:39 #2
Men det er tools - accouts - add.
Avatar billede wennemoes Nybegynder
02. november 2008 - 21:44 #3
John_stigers,,,vi har løst vores problem på en anden måde, men tak fordi du skrev tilbage. Poingene er dine.

Med venlig hilsen Wennemoes
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2008 - 22:42 #4
Nej tak :)
Lav et svar og behold point selv ;)