Avatar billede boandersen Nybegynder
30. oktober 2008 - 19:17 Der er 1 kommentar

HP DVB-T tuner virker pludselig ikke

Hejsa

Jeg har set tv på min bærbare (hp pavillion dv6000) igennem et stykke tid nu. Igår morges da jeg startede windows media center ville den pludselig ikke vise noget signal. Skærmen var helt sort. Jeg tænkte, at det måske var et udfald eller lign., men stadig idag virker det ikke.

Jeg bruger et EC 300 DVB-T TV tuner kort og har ingen idé om, hvorfor signalet pludselig er væk. Antennen har jeg prøvet at flytte hen til vinduet, men det hjælper intet.

Hardwaren ser ud til at fungere fint. Men er ikke sikker på, hvordan jeg tester dette.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh

Bo
Avatar billede Jensen DK Novice
31. oktober 2008 - 07:10 #1
Prøv at afinstallere den, genstart og geninstaller med driveren som du sikkert har på skive.