Avatar billede b0b0 Nybegynder
30. oktober 2008 - 16:08 Der er 4 kommentarer

kan XP HD bruges til ekstra plads uden at slette XP på den

Hej...

Jeg invensterede i en ny pc her for 3-4 måneder siden.
Der fik jeg vista på..
Men den jeg havde i den gamle pc havde jeg XP på. Kan man sætte den med XP i og bruge den som en ekstra HD - Altså ekstra lagerings plads?
Jeg har en masse ting på den HD med XP og synes ikke jeg gidder til at skifte styresystem igen. Og gider ikke slette XP for kan være jeg en dag kommer i tanke om at skifte tilbage.. :)

Jeg har også hørt om Dual-boot.
Kan man se sin XP harddisk hvis man gør det på den måde - men vil bruge vista som styresystem?

Jesper Pedersen :)=
Avatar billede b0b0 Nybegynder
30. oktober 2008 - 16:12 #1
Skriv endelig hvis i ikke fortår spørgsmålet :D
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2008 - 19:11 #2
Det bliver et Ja til det hele, minus dualboot
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
30. oktober 2008 - 22:04 #3
man kan godt lave dualboot
men du vil sikkert få problemer med diver, og så er din HAL ikke den samme.
så dualboot bliver sikkert et nej
Avatar billede b0b0 Nybegynder
31. oktober 2008 - 15:48 #4
Ok. Fandt lige ud af at stikket på den HD jeg vil putte i er med Ata eller hvad man kalder det. Og det kan mit bundkort ikke køre - den køre Sata :S Så skal have fat i sådan en omformer et  eller  andet :(