Avatar billede dreamer Nybegynder
11. maj 1999 - 00:00 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Program så jeg kan se hvornår brugere sidst var online

Jeg mangler en eller anden lille patch så jeg kan se hvornår en bruger sidst var online. Min computer står nemlig på net 24 timer i døgnet, så det ville være rart at kunne se hvornår en på ens contact liste sidst var online.

Ud over det ville det være rart med et program der kunne tælle timer sammen en bruger havde været online.
Avatar billede dreamer Nybegynder
11. maj 1999 - 17:29 #1
Jeg ved ikke om sådan nogle ting findes, men det kunne da være fedt hvis de gjorde
Avatar billede manon Nybegynder
12. maj 1999 - 05:24 #2
Det er ikke muligt med det du ønsker.
Jeg har lige downloadet den nye icq99beta og der har de ikke tænkt på den "mulighed" endnu! :-)
Dog kan du skrive til dem, da de gerne hører om nye "muligheder/forslag" fra deres "kunder"
Avatar billede dreamer Nybegynder
12. maj 1999 - 09:56 #3
Ja, det var jeg godt klar over at man kunne.

Det kunne jo være at der allerede fandes. Jeg havde godt nok på fornemmelsen at det ikke var lavet, men det kunne jo være
Avatar billede spacefrog Nybegynder
21. maj 1999 - 14:05 #4
den er ikke lavet, men den skulle komme om ikke alt for længe.... det er hvad jeg har hørt..... dvs. læst på deres side, urlen kan jeg IKEK huske, men jeg har set det ! :o)

og giv så EN eller anden nogle påoint så den her ikke står som et ubesvaret spørgsmål !

:o)

MVH

SPACEFROG
Avatar billede smolf Nybegynder
27. maj 1999 - 09:37 #5
Det kan være der er noget i den retning på den her side, der er masser til ICQ her lavet af andre.

http://progenic.com/programs.html

mvh SM0LF
Avatar billede mix Nybegynder
28. maj 1999 - 23:14 #6
Hmm ..
det er da ik så svært..
du højre kliker på personen og vælger i menuen...(More, Rename, Delete)..
og derinde vælger du (Alert/accept Modes)
Derinde kan du bede den om at komme frem med en beskedbox når brugeren er online ..
i den beskedbox vil der jo stå dato og klokken om hvornår person var online.
og den fjerner sig jo ikke før du selv klikker den væk.
/M.I.X
Avatar billede dreamer Nybegynder
28. maj 1999 - 23:27 #7
Nej, det virker ikke helt som jeg vil have det. Jeg vil gerne ha en log over det :)
Avatar billede mix Nybegynder
28. maj 1999 - 23:42 #8
Sorry .. der kan jeg ikke hjælpe dig.. :(
Avatar billede pcmagasinet Nybegynder
05. juni 1999 - 20:17 #9
Prøv evt at finde en patch til ICQ på deres officele hjemmeside
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. oktober 1999 - 11:22 #10
Stadig intet nyt her? Ikke nok som har fundet det ønsket program?
Avatar billede dreamer Nybegynder
07. oktober 1999 - 22:17 #11
nope, jeg har ikke fundet det ?
Avatar billede martin_d Nybegynder
03. februar 2000 - 21:15 #12
Der er et program der kan tælle timer sammen og regne prisen ud på http://home4.inet.tele.dk/hlolsen/
Avatar billede chrlyck Nybegynder
01. april 2000 - 16:24 #13
Prøv med ICQ2000 det kan være de har det med der!

*Har overhovedet ikke hørt om nogen patch*

/neger
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 14:51 #14
Du kan gå ind på Http://home4.inet.tele.dk/hlolsen/ oxo kan du få Det der program med svar tider og det hele....
Avatar billede dreamer Nybegynder
27. juli 2003 - 18:15 #15
lukning
Avatar billede dreamer Nybegynder
27. juli 2003 - 18:16 #16
godt så