Avatar billede superrob Nybegynder
30. oktober 2008 - 15:03 Der er 3 kommentarer

8800GT død ventilator.

Hej folkens. Jeg har et problem da min 8800GT's ventilator er begyndt at lave masse støj sammen med en masse click lyde når den køre på 40-60%.

Det sjove er at den stadig siger den køre de 2000rpm. Så jeg har besluttet mig for at få den skiftet.
Spørgsmålet er så bre jeg har tænkt over bare at skifte dens nuværene blæser ud med en ny (Måske enda en meget lydløs?) Eller købe en helt ny køleblok og montere den.
Avatar billede enya Nybegynder
30. oktober 2008 - 18:45 #1
At forsøge at hjælpe med dit prolem vil uværgerlig blive noget lettere, hvis du skriver spørgsmålet igen med et tastatur, som kan skrive æ, ø og å.. Mvh.
Avatar billede enya Nybegynder
30. oktober 2008 - 18:47 #2
"prolem" skulle selvfølgelig være "problem" - sorry..
Avatar billede superrob Nybegynder
31. oktober 2008 - 11:10 #3
Beklager mit sprog var saty til russisk lol.