Avatar billede bravo Nybegynder
30. oktober 2008 - 14:19 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Opsamling af alle links på google

Jeg har overtaget et domæne www.xxx.dk.
På google er der en masse "organiske" links til det domæne.
(eks. www.xxx.dk/produkt/product.php)
Hvordan gør jeg så alle de dybe links på google lander på forsiden?
Avatar billede bravo Nybegynder
30. oktober 2008 - 14:20 #1
Skriv endelig hvis der skal uddybes noget.
Avatar billede keysersoze Guru
30. oktober 2008 - 14:25 #2
årsagen til dit ønske, er det at links vil ændre sig/ikke findes mere eller bare at du vil tvinge folk til altid at komme ind på forsiden?
Avatar billede bravo Nybegynder
30. oktober 2008 - 14:27 #3
Ja alle de dybe link findes ikke og så skal de diregeres til forsiden
Avatar billede keysersoze Guru
30. oktober 2008 - 14:38 #4
du kan - fx - opsætte en 404 i din web.config; http://www.csharpfriends.com/Articles/getArticle.aspx?articleID=106
Avatar billede kalp Novice
30. oktober 2008 - 16:31 #5
Hvis du har server adgang kan du også gøre det via. IIS'en.
Avatar billede bravo Nybegynder
31. oktober 2008 - 07:39 #6
keysersose: Det virker af en eller anden grund ikke. Måske det er noget med opsætningen af min IIS.

kalp: Det har jeg, prøver lige at rode med det
Avatar billede kalp Novice
31. oktober 2008 - 08:47 #7
oki.. ja men hvis du højreklikker på dit website i IIS'en og vælger egenskaber så er det fanebladet "Custom errors".
Herunder kan du se alle slags fejlkoder, men du vælger 404 og hvad du vil have den skal pege på.
Avatar billede keysersoze Guru
31. oktober 2008 - 09:35 #8
hvordan ser din config da ud? har aldrig oplevet at det ikke skulle fungere (medmindre selvfølgelig der ikke er .NET understøttelse)
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2008 - 12:54 #9
kommet videre?
Avatar billede bravo Nybegynder
29. december 2008 - 14:27 #10
Hej Keysersoze, Det virker har bare glemt at rette henvendelse, jeg kunne ikke få rettelser til at virke i IIS, Så jeg vil dele points.

Så Kalp smid lige et svar.
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2009 - 15:06 #11
=)