Avatar billede mbd77 Nybegynder
30. oktober 2008 - 13:48 Der er 3 kommentarer

Sætte mappevisning ens for alle

Hej.

Jeg har en Windows 2003 SBS stående som en mediaserver, hvor der er forskellige drev på med f.eks billeder og lyd og video osv.

Jeg vil gerne have det sådan, at når brugerne f.eks går ind på billede-drevet, så er visningen præ-sat til "Store Ikoner"

Når de går ind på video-drevet skal det være "Detaljer" osv.

Hvordan gør jeg, så det slår igennem på brugernes maskiner.

Serveren kører ikke på et domæne, men et lukket netværk.
Alle bruger-maskiner kører med XP Pro
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
30. oktober 2008 - 22:10 #1
der findes ikke nogen Group Policy til dette
Så du må en tur i kælderen og sætte det via regedit, men hvar denne setting skal laves ved jeg ikke men det må kunne findes på nettet, må ske på www.regedit.com. Derefter skal det sættes ind i et login script, enten på bruger eller computer
Avatar billede mbd77 Nybegynder
31. oktober 2008 - 13:23 #2
Hmmm - ok,havde håber der var en nem løsning (derfor også kun 15 point - fnis!)

Nå, jeg går i gang - takker for interessen.

Smid lige et svar ik'?!
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
10. november 2008 - 21:26 #3
behold du bare dem