Avatar billede meterpunk Nybegynder
30. oktober 2008 - 13:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Alt for lys skærm på bærbar.

Jeg har en MSI-VR610, som pludselig når den er klar til brug overstyrer lyset på skærmen. Den gør det ikke i opstarts fasen, jeg skriver logind koden og den virker stadig, men når skrivebordet er færdig med at installere, så sker det.
Der er noget med "backlight" på skærmen, som kan dø, men hvis det er det som er problemet, ville problemet så ikke være der også i opstartsfasen?
Avatar billede meterpunk Nybegynder
30. oktober 2008 - 13:46 #1
Nå jeg løste problemet. Installerede nyeste udgave af "catalyst control center" med tilhørende driver og det virker igen.
Jeg mistænker de seneste Microsoft opdateringer for at have lavet balladen.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
30. oktober 2008 - 15:01 #2
Du er ikke den eneste. Hos undertegnede crashede Catalyst Control Center efter den sidste omgang updates til Vista. Af og til får jeg lyst til at finde min gamle ZX Spectrum frem.
Avatar billede meterpunk Nybegynder
30. oktober 2008 - 19:09 #3
Tak for dit kommentar, altid rart at blive bekræftet i ens mistanker. Jeg syntes ellers at vista er bedre end dets rygte, mit problem er at den bærbar med vista er knægtens (jeg kører med XP)og jeg kun har fingerne i den, når noget går galt og så tager det en krig, for at finde rundt i alle de smarte menuer.

Du er da vist heller ikke en årsunge, hvis du har haft fingerne i en ZX Spectrum, men ja det var tider!
Avatar billede hottadpole Nybegynder
30. oktober 2008 - 20:10 #4
Nej, helt ung er jeg ikke. Faktisk fra '58. Min første computer var en Vic-20 fra Commodore. Føj hvor var det ringe.
Avatar billede meterpunk Nybegynder
30. oktober 2008 - 20:55 #5
Min første var Sinclair ZX81 Spectrum, med båndstation, det fungerede heller ikke optimalt, der skulle skrues en del på tonehovdet. Så var Amigaen et kvantespring fremad.

Men tak kommentarene og ha en god aften.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
31. oktober 2008 - 07:12 #6
I lige måde.