Avatar billede tombo Nybegynder
29. oktober 2008 - 20:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

LaTex og SVN problem

Hej jeg er løbet ind i et problem med programmet LaTex og versionsstyrings programmet SVN.

Mit OS er:
Windows Xp pro
Dette skriver jeg fordi jeg hører at der er forskel på om det er fx linux, mac eller windows.

Mit problem er følgende:

Jeg har haft en fuldt funktionel rapport i LaTex med kildehenvisninger osv. På et eller andet tidspunkt er litteraturlisten forsvundet fra filer, der indgår i mit projekt, og jeg kan ikke umiddelbart se at der skulle være sket noget, hverken i mainfilen eller i preamblen, der skulle kunne forårsage dette. Jeg er nu ved revision 17 og kan se at tingene fungerede fint ved revision 15, men jeg kan ikke få projektmappen sat tilbage til denne revision. Desuden har jeg opdaget, at der i mappen med projekt.tdc filen er oprettet endnu et projekt med preamblen fra første projekt som mainfilen. Om dette kan have nogen indflydelse på situationen ved jeg ikke, men under alle omstændigheder skaber også dette unødvendige problemer. Men hvordan sletter jeg en projektfil?

ALtså det er basis set to problemer men jeg tror måske de hænger sammen.

Hvis i skal have flere oplysninger så sig endelig til og gerne specificere hvad det er i savner.
Desto mere jeg kan hjælpe jer med at hjælpe mig jo bedre:)
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
30. oktober 2008 - 10:43 #1
Hvorfor kan du ikke bare gå tilbage til revision 15 og fiske den ud?
Avatar billede tombo Nybegynder
30. oktober 2008 - 14:03 #2
jeg har forsøgt at gå tilbage til revision 15, men det lader ikke til at virke.. jeg må gøre noget forkert når jeg gør det, for hver gang går der ged i det igen og den lader til bare at arbejde videre på 17'eren.
Avatar billede tombo Nybegynder
30. oktober 2008 - 14:06 #3
den skriver når jeg forsøger at gå tilbage til 15'eren, at rapport.pdf er "in a conflicted state", og så aner jeg ikke hvad jeg skal gøre
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
05. november 2008 - 19:09 #4
Så er det fordi du har ændringer, som ikke er comitted. Du skal bruge resolve kommandoen.
Avatar billede tombo Nybegynder
05. november 2008 - 19:37 #5
Problemet er blevet løst af anden vej. Men tak for hjælpen.
Læg lige et svar så får du lidt for din tid brugt på emnet.