Avatar billede notes2c Nybegynder
29. oktober 2008 - 18:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad farve er linien skrevet med?

Hvis jeg har en Console applikation, så er det muligt at sætte farver på de linjer jeg skriver ud til konsolen.

Et det muligt at indlæse det som er skrevet ud på konsolen og afgøre hvilken farve det er skrevet med.

Hvis det er muligt, ville et lille kode eksempel være dejligt.
Avatar billede aaberg Nybegynder
29. oktober 2008 - 21:22 #1
Jeg tror ikke det er muligt.
Avatar billede bvli Praktikant
30. oktober 2008 - 09:37 #2
Jeg ville helt sikkert overveje at bruge Console.ForegroundColor og Console.BackgroundColor - bare så'n til at begynde med.

/B :)
Avatar billede bvli Praktikant
30. oktober 2008 - 09:37 #3
ups - sorry var da vist lidt for hurtig her. Prøver at læse spørgsmålet ordentligt næste gang :$
Avatar billede notes2c Nybegynder
01. november 2008 - 01:51 #4
Det ser vist ikke ud til det er muligt...

Tak for input'et