Avatar billede gp Nybegynder
29. oktober 2008 - 16:47 Der er 3 kommentarer

Film & Jpg - i Flash med playliste

Hej med jer,
Jeg kigger lidt på flash, og kunne godt tænke mig en flash movie hvor jeg kan følgende:

Et show der køre 2-3 film efter hinanden, hvorefter den starter forfra. Filmene skal ligger i egen mappe og stien/navn skal komme fra en XML fil(Playliste). Skal det være flv filer eller kan jeg også bruge avi filer? Og tilsidst kan jeg også sætte et jpg billede ind i samme show. Det hele skal køre uden museklik.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

/GP
Avatar billede andersbro Nybegynder
29. oktober 2008 - 19:18 #1
Det kan godt lade sig gøre i Flash, men hvad er det du spørger om?
Avatar billede gp Nybegynder
29. oktober 2008 - 19:30 #2
Når jeg kigger på de tutorials der findes er det slideshows og kun jpg filer der vises.

Det jeg har brug for er et simpel eks. der viser hvordan der laves, så jeg kan forstå det.

Håber der giver mening.
Avatar billede andersbro Nybegynder
30. oktober 2008 - 22:30 #3