Avatar billede tz Nybegynder
29. oktober 2008 - 08:46 Der er 3 kommentarer

.pst backup fil fungerer ikke

Jeg har en gammel Outlook backup som jeg skulle have lagt ind, men når jeg prøver at importere får jeg flg. meddelelse:

Filen "xxx.pst er ikke en privatmappefil"

Jeg bruger Outlook 2007 nu, men har også prøvet at importere den ind i en office XP... med samme resultat.l

Nogen ideer til, hvordan jeg kommer videre ???
Avatar billede tz Nybegynder
29. oktober 2008 - 09:50 #1
Har prøvet at reparere med scanpst.exe - men får beskeden :

Reparationsværktøjet ...kan ikke gnekende filen ... outlook.pst ... Filen kan ikke genoprettes :-(

andre forslag ?
Avatar billede vejmand Juniormester
29. oktober 2008 - 12:03 #2
Hmmm, som jeg læser vedlagte link, er det nok nødvendig først at importere den til en maskine med Outlook 97 - 2002, og så på den maskine oprette en Microsoft Office Outlook-privatmappefil (.pst) som så igen kan importeres i den nyere Outlook.
Ret kringlet, men som jeg ser det, er det desværre nok eneste mulighed...

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HP100807031030.aspx

NB: Jeg er ikke helt sikker på jeg har læst det korrekt, men sådan forstår jeg teksten.  :-)
Avatar billede tz Nybegynder
29. oktober 2008 - 19:28 #3
det vil jeg prøve