Avatar billede pillpopper Nybegynder
28. oktober 2008 - 11:25 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde et fladskærms tv

Hej.

Jeg leder efter en hjemmeside på et Prosonic fladskærm LCD 32" TV (model nr. 32LCD58X).

Jeg har prøvet på google men jeg kan umelbart ikke finde noget om det TV.

Mærket er: Prosonic - model nr. 32LCD58X

Er der en HAJ der kan være mig behjælpelig med at finde en website om det TV samt info og pris på det.
Avatar billede jensenj Nybegynder
28. oktober 2008 - 11:59 #1
Prosonic forhandles kun af Dansk Supermarked. Dvs Bilka og Føtex.

Du skal kontakte dem for detaljer
Avatar billede pillpopper Nybegynder
28. oktober 2008 - 12:36 #2
Hvordan skulde de/Bilka o.s.v kunne fortælle mig det når jeg kun har et billede at gå ud fra samt model nr.

Men jeg tog aligevel telefonen og ringede til bilka - aldi - samt dansk supermarket kæden og de kunne ikke hjæpoe mig med de oplysninger.

Andre bud.??
Avatar billede Jensen DK Novice
28. oktober 2008 - 13:28 #3
Der er ingen hjemmeside for prosonic.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
28. oktober 2008 - 13:36 #4
Det ved jeg godt jeg har tjekket. og den website der fremkommer er denne her: http://www.ndparking.com/prosonic.dk

Men den website kan jeg ikke bruge da de oplysninger ikke er tilgængelige mere´´ desvære.
Her er den: http://www.ersatzteilblitz.de/hersteller1/PROSONIC.html

Det er 4 kolone i midten af de 3.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
28. oktober 2008 - 13:47 #6
Nu når jeg både har model nr. samt de andre infoer så må den da kunne findes på nettet et eller andet sted.

?
Avatar billede falster Ekspert
28. oktober 2008 - 13:55 #7
Jeg tror, at Prosonic netop er et mærke (som Dansk Supermarked sætter på deres AV-produkter o.l.).

Men det er næppe et fabrikat (som Philips e.a.). Derfor tror jeg desværre ikke, at du finder noget.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
28. oktober 2008 - 17:08 #8
Er der slet ikke en der ved noget om dette.??
Avatar billede jensenj Nybegynder
29. oktober 2008 - 08:00 #9
Jeg har tidligere arbejdet i Dansk Supermarked, og ved med sikkerhed at Prosonic ikke har en hjemmeside.

Prosonic produceres i Tyrkiet, og laver teknik til flere forskellige lande.

Din eneste chance for info er ved Dansk Supermarked, som du allerede har haft kontaktet.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. oktober 2008 - 08:44 #10
pillpopper der findes bedre produkter til næsten samme penge som prosonic bla. EL Giganten et sony 32" med dvb-T tuner til 3777,00kr betydelig bedre end Bilkas fladskærm.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
01. november 2008 - 15:12 #11
Så vil jeg sige mange tak for hjælpen samt det gode råd ang. køb af fladskærm;-)

Forsat god weekend.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
01. november 2008 - 15:15 #12
upss.. silbidor skulde os have fået point da jeg kunne bruge begge oplysninger.

Så hvordan kan jeg give dig dem nu.??
Avatar billede Jensen DK Novice
02. november 2008 - 06:42 #13
Du må så oprette en ny tråd/spørgsmål hvor du henviser til dette spørgsmål, med point til silbidor.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. november 2008 - 07:14 #14
Glemte lige, at her lægger du linket til spørgsmålet med point.
Avatar billede Jensen DK Novice
20. november 2008 - 08:00 #15
jenseni det var nok meningen at vi skulle dele point, da du har fået dem alle, så må du oprette en tråd med point til silbidor og henvisning her til.
Avatar billede jensenj Nybegynder
20. november 2008 - 09:57 #16