Avatar billede Trez Seniormester
28. oktober 2008 - 11:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Test af AV programmer

Nu har jeg set et par forskellige tests rundt omkring på nettet, og konsekvent bliver McAfee ikke medtaget i disse tests, nogen der har en idé om hvorfor?

Norton er med i dem alle samme og det er Panda også, Kaspersky, AVG og NOD32 er i nogle af dem og det samme gælder andre mere eller mindre kendte AV programmer, men som sagt er McAfee ikke med.

Undre mig meget.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. oktober 2008 - 20:41 #1
ER det ekstrabladets test du her har set?
Jeg er også meget forundret over valget at programmer...
29. oktober 2008 - 19:38 #2
http://www.spywarefri.dk/sikkerhedspakken.html
(Opfater jeg som værende lidt mere seriøs end EkstraBladet...)
Avatar billede Trez Seniormester
31. oktober 2008 - 07:35 #3
karise selv med den side du henviser til er McAfee ikke med, hvorfor er den ikke det?

Så vidt jeg ved er det en stor spiller på AV markedet.
Avatar billede perhaps Nybegynder
02. november 2008 - 12:56 #4
McAfee er stor spiller på markedet. Ingen tvivl om det.

På Spywarefri finder vi få, men gode programmer som vi ofte kender ned til mindste detalje. Der findes andre kvalitetsprogrammer end dem du finder på Spywarefri, men havde vi de fleste inde (20 i stedet for 4-5) så ville vores support blive af en dårligere kvalitet, så hele konceptet med Spywarefri går på få men gode.

Sikkerhedsprogrammer er hos os testet igennem lang tid. For nogles vedkommende helt op til ½ år. Vore test består ikke udelukkende af en vurdering på funktionalitet, men vi tester med ægte trusler, lige som producentens support (eller mange på support)  også er en del af testen. Mange tests på nettet (de fleste) er enten ikke uafhængig eller også højst kritisabel, f.eks. den seneste fra Ekstrabladet hvor man sætter en sikkerhedspakke op imod antivirus. Det kan man ikke. Vinderen vil så være givet på forhånd.

Alle supportere og testere hos Spywarefri er 100% uafhængig af økonomiske interesser.

Håber det forklarer lidt om hvorfor McAfee ikke er med hos Spywarefri.dk

Jeg ønsker ingen points så jeg vil bede dem give dem til karise larry
02. november 2008 - 13:08 #5
<perhaps>: Godt svar ...
Avatar billede Trez Seniormester
02. november 2008 - 13:26 #6
Takker for svaret perhaps.

Og kan se at karise var hurtig ;)
Avatar billede powerwalk Nybegynder
06. marts 2009 - 09:08 #7
Min NOD 32 antivirusbeskyttelse er deaktiveret ,
Hvordan får jeg den rettet op ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. marts 2009 - 12:01 #8
powerwalk - velkommen til eksperten.
Da eksperten baseres på point som løn, skal jeg bede dig oprette dit eget spørgsmål. Tak :)
Avatar billede powerwalk Nybegynder
09. marts 2009 - 05:38 #9
Min NOD 32 er genoprettet - MVH Powerwalk