Avatar billede infamm Nybegynder
27. oktober 2008 - 21:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra PC til TV scart, ingen farve

JA overskriften siger vel det meste, mangler at få farven over på mit tv, jeg har en colorfix adapter, og det har virket tidligere iaften, men nu virker det ikke. Jeg har et Geforce GT8800 med nyeste driver. Nogen gode råd?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
27. oktober 2008 - 22:48 #1
Et eller andet steder i interfacet for din driver kan du vælge indstillingen SVHS eller Super VHS. Den skal du ændre til det modsatte af hvad den står til nu. Alternativt kan du ændre den samme indstilling på skærmen. Fjernsynet skal stå til Super VHS hvis og kun hvis computeren gør det.
Avatar billede infamm Nybegynder
28. oktober 2008 - 17:32 #2
tak
Avatar billede infamm Nybegynder
28. oktober 2008 - 17:33 #3
jeg har trykket 10 gange på accepter men der sker ik noget?