Avatar billede oscar Nybegynder
14. december 1999 - 10:27 Der er 4 kommentarer

Webmail like Hotmail.com

Er der en der kender et firma som udvikler de her email programmer som kan køre via browsere..

Ala Hotmail / Jubii-mail/ ovs...

Jeg har hørt at man kan downloade dem flere steder, men hvor ???

Hvem kender til dette ???

/Oscar
Avatar billede colde Nybegynder
14. december 1999 - 11:28 #1
Prøv:
http://cgi.resourceindex.com/
Der er en masse gode cgi-scripts...
M.V.H.
Colde
Avatar billede oscar Nybegynder
14. december 1999 - 11:53 #2
Dem har jeg set, men er der ikke nogle steder man kan finde dem i(asp) eller andre sprog ?
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
14. december 1999 - 23:53 #3
www.zzn.com kan du lave en hotmail lignende service, ganske gratis.

Adressen bliver et-eller-andet@din-side.zzn.com

Se evt. en demo på playershand.person.dk
Avatar billede gustav Nybegynder
28. december 1999 - 16:11 #4
Du spørger efter et firma som udvikler webmail programmer. Så kan jeg kun anbefale idenion, et dansk webfirma

www.idenion.dk
Mvh
Gustav