Avatar billede priiskorn Nybegynder
27. oktober 2008 - 17:13 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Gratis program til PC

Jeg har lavet noget musik på i MAC programet Garageband og synes det program var helt fint til det jeg skulle lave. Desværre har jeg ikke slev en MAc og leder derfor efter et program til min PC som kan lave det samme som Garageband på MAc´en.
Findes der sådan et program, meget gerne et gratis program...

Programet skal bruges til at lave musik i.
Avatar billede minus Nybegynder
27. oktober 2008 - 17:47 #1
Jeg er ikke helt sikker på at det er hvad, du søger. Men Kristal kan nogenlunde det samme.

http://www.kreatives.org/kristal/

Du kan tage et kig på det og se om det er noget for dig :) Har tidligere selv brugt det. Det tager lidt tid at komme igang med, men du lærer det småt hen af vejen.
Avatar billede priiskorn Nybegynder
27. oktober 2008 - 18:16 #2
Jeg skal bruge et program hvor der er noget synth/keyboard i programet og gerne trommer.

Hvis programet også har mulighed for at jeg selv kan ligge midi ind vil det være fint
Avatar billede falster Ekspert
27. oktober 2008 - 22:13 #3
Måske Anvil Studio

http://www.anvilstudio.com/
Avatar billede priiskorn Nybegynder
29. oktober 2008 - 16:04 #4
Anvil studio virker lidt som det jeg søger, hvis der ikke kommer andre bud så bliver det nok ved det... ellers må jeg lede lidt mere
Avatar billede priiskorn Nybegynder
29. oktober 2008 - 16:05 #5
Hvo... Hvordan er det nu jeg giver de point? Skal falster svare for at han/hun kan få point
Avatar billede falster Ekspert
29. oktober 2008 - 23:24 #6
Fint. Og ja, så her kommer et svar.