Avatar billede moffa Nybegynder
27. oktober 2008 - 13:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærm oplösning er helt gal!

Hej.
Jeg har gendannet min pc, vha. min kærestes gendannelses cd. Mit problem er nu at min skærm kun kan sætte til oplösningen 1200x800.
Skal jeg aktivere et grafikkort eller noget i den retning.
Det skal siges at jeg för havde XP, men nu har fået Vista, pga. det er det der var på cd'en.

Hvad kan jeg göre?
Hilsen jens
Avatar billede corleonedk Nybegynder
27. oktober 2008 - 14:01 #1
Hej jens du skal have en ny grafik korts driver,og dem finder du på producentens hjemmeside.
Avatar billede moffa Nybegynder
27. oktober 2008 - 14:24 #2
Jeg har ingen ide om hvilket grafikkort jeg er i besidelse af. :(
Avatar billede corleonedk Nybegynder
27. oktober 2008 - 20:48 #3
Det kan et program som Everest fortælle dig
http://www.lavalys.com/news.php?article=31&selcat=PR&lang=en
Avatar billede moffa Nybegynder
28. oktober 2008 - 08:53 #4
Fint, har hentet opdateringen nu, og nu kan jeg vælge mellem flere forskellige skærm oplösninger. :D Tak  for hjælpen!!
Avatar billede corleonedk Nybegynder
28. oktober 2008 - 10:48 #5
Jamen det var jo godt,så ligger jeg er svar du skal acceptere :)