Avatar billede musto Nybegynder
14. december 1999 - 10:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mailingliste

Jeg vil gerne sende et nyhedsbrev til de personer der har/kan tilmeldt sig en mailingliste på websiten. Hvordan oprettes denne mailingsliste der sorter svar og emailadresserne til i f.eks outlook samt???
Avatar billede diktator Nybegynder
14. december 1999 - 10:29 #1
Det kan du f.eks. lave med lidt ASP og en Access database.
http://www.netcoders.dk/sourcecode.asp?submode=showparent&parent_id=13 kan du finde lidt sourcecode og eksempler på dette.
Avatar billede musto Nybegynder
14. december 1999 - 11:07 #2
Access database... vil det ikke betyde en ekstra omkostning for mig hos min udbyder ???
Avatar billede diktator Nybegynder
14. december 1999 - 11:14 #3
Jo, med mindre dit webhotel i forvejen understøtter brugen af ASP
Avatar billede musto Nybegynder
14. december 1999 - 11:26 #4
Mit webhotel skulle understøtte brugen af ASP. læs nedenstående:
Fuldunderstøttelse af CGI, PERL, FP98, ASP, SQL m.m
Avatar billede diktator Nybegynder
14. december 1999 - 11:45 #5
Ja, så skulle der ikke være de store problemer :-)
Avatar billede musto Nybegynder
14. december 1999 - 11:57 #6
Tak for dit hurtige svar...