Avatar billede garfi Nybegynder
26. oktober 2008 - 17:05 Der er 1 løsning

Kan ikke se SD kort.

Hey nogen der kender et stykke software der kan fixe mit 2 gb sd kort.

Har et sd kort som jeg på en eller anden måde har fucket op, det virkede fint, men ligepludselig kan jeg ikke se det under hverken min computer eller admin tools.

Computeren opfatter kortet og inst det fint hvilket jeg kan se under hardware listen.

programmet kill disk kan også se og lave en kill disk på det, men udover det ingen ting.

Er der nogen der kender et stykke soft der kan hjælpe har prøvet panasonic sd formater og flash memory toolkit dog uden held
Avatar billede garfi Nybegynder
01. november 2008 - 12:14 #1
slet driver til sd kort læser og geninst driver det virker..