Avatar billede kimharremoes Nybegynder
26. oktober 2008 - 16:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med det trådløse

Har fået ny bærbar og har trådløst internet, det virkede et par dage, men nu står computeren bare og "Henter netværks adresse" når jeg prøver at tilslutte mig. Den kan godt gå på naboens forbindelse, hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede fbhzone Nybegynder
26. oktober 2008 - 17:44 #1
WIndows XP eller fista?
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
26. oktober 2008 - 18:01 #2
Det er XP
Avatar billede ThomasK Nybegynder
27. oktober 2008 - 01:56 #3
Hvis du bruger windows til at administrere dit netværk så prøv at få listen frem over de tilgængelige netværk derefter tryk "Skift rækkefølgen af foretrukne netværk" der vi ldu se en liste over de netværk den har været tilsluttet før, slet din egen net og dem du ikke kender til. Genstart og forsæg til tilslutte igen.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
27. oktober 2008 - 23:44 #4
Problemet er løst, problemet mht. kodeordet.
Avatar billede ThomasK Nybegynder
28. oktober 2008 - 01:10 #5
Hvad var problemet?
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
29. oktober 2008 - 00:02 #6
Jeg havde været inde og ændre på kodeordet og jeg troede at det blev ændret automatisk, men det måtte jeg gøre manuelt.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
18. august 2010 - 09:42 #7
Problemet er løst.