Avatar billede anjensen1 Novice
26. oktober 2008 - 12:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DNS patched - nu kan ungernes spil ikke starte

Hej, der er sket eller andet efter at jeg har pathed for den dns flaw som her været så omtalt. Når vi sætter nfs carbon i pc'en så kommer den aldrig længere end til en sort skærm -det dur jo ikke..
Er der andre der har oplevet problemer efter denne sidtse nye ms patch?

pfht
an
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2008 - 23:44 #1
så må du hente en ny path og overskrive fordi det er den du har brugt der ikke duer.
man skal huske at versionsnumre skal passe sammen
altså version 1.02 bruger man hvis det er den rigtige

du finder den sikkert i gamecopyworld og hvis du har en lovlig dvd er der jo heller ingen ting i vejen med det.
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
27. oktober 2008 - 21:21 #2
Afinstaller spillet, installer det igen og se om det ikke virker.
Avatar billede anjensen1 Novice
28. oktober 2008 - 10:23 #3
treatmenice, der var ikke nogen patch installeret før problemet opstod, men vi kan da prøve -Jeg er bare ikke så glad for at installere tilfældigt software på maskinen..
Jake, det er så det første jeg prøver.
Det er bare ganske usmart at en sikkerhedsopdatering fører til fejl på pc'en :/
Tak til jer begge for jeres interesse :)
mvh an
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
28. oktober 2008 - 14:34 #4
Det var så lidt.
Der er mange ting der ikke er smart i pc-verdenen. Men det er så sådan i kraft af de mange muligheder og åbenheden på platformen vil man nogle gange opleve at to dele konflikter med hinanden.

Fik du det til at virke?
Avatar billede anjensen1 Novice
07. september 2010 - 14:41 #5
spillet kom ikke til at virke :/