Avatar billede jarobert Nybegynder
26. oktober 2008 - 08:30 Der er 1 kommentar

Indsætte data i winkompas fra formular på internettet

Hej.
jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe med at give mig et overblik over, hvordan man får indsat data i sit økonomiprogram(winkompas) fra en formular fra en hjemmeside (Online store).

Internet butikken registrerer kundekøb, som betaler med dankort via en gateway(PBS). Hvordan sendes de formular data til regnskabsprogrammet? Regnskabsprogramet bruger SQLExpress.
Kan man bruge PHP med SQLExpress?
Skal man selv hoste Internet butikken(egen Server)?

Håber at der er nogen som kan hjælpe.
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
24. februar 2009 - 11:59 #1
Hej

Har du fundet ud af det eller?

Du skal lave en formular som submitter data fra din webform og ind i en MSSQL/SQLEXPRESS database som WinKompas kører på.

Jeg har erfaring med at hoste og drifte WinKompas ERP / samt webplatform ovenpå disse.

Du er velkommen til at kontakte mig.