Avatar billede gucciebird Nybegynder
26. oktober 2008 - 02:48 Der er 10 kommentarer

Jeg kan ikke komme ind på min gateway - tror jeg nok det hedder..

Jeg kan ikke huske mit password til min trådløse forbindelse. Det fungerer ok, men jeg skal have adgang til netværket via min nye Ipod touch.

MEN jeg kan som sagt ikke huske mit password, så jeg ville gå ind og ændre det på routeren.
Den måde jeg går ind på routeren er, at jeg skriver 192.168.2.1 i min browser, og så plejer jeg at få adgang til routerens "hjemmeside".
Det kan jeg så ikke nu.

Hjælpe en nørd, hvad kan jeg gøre????

Jeg kan se på min bærbare PC, at mit password er på x-antal tegn, men jeg har prøvet ALT jeg overhovedet kan komme i tanke om på det antal tegn, og ligemeget hjælper det.....
Avatar billede riversen Nybegynder
26. oktober 2008 - 06:17 #1
kør ipconfig /all i en kommando prompt og tjek om 192.168.2.1 er din default gateway
Avatar billede gucciebird Nybegynder
26. oktober 2008 - 10:22 #2
Det er det ikke. Min standardgateway 10.0.0.1.
Hvordan pokker kommer jeg så ind i opsætningen og ændrer fx mit password?
Avatar billede rebecca Novice
26. oktober 2008 - 11:16 #3
hvis du ikke kan huske dit password til routeren er der kun en udvej, reset den og start forfra med at konfigurere den medmindre du har taget en backup af opsætningen
Avatar billede riversen Nybegynder
26. oktober 2008 - 11:39 #4
prøv at skrive 10.0.0.1 i din browser
Avatar billede gucciebird Nybegynder
26. oktober 2008 - 12:03 #5
Har fundet ud af det - tak for jeres hjælp!
Avatar billede rebecca Novice
26. oktober 2008 - 12:35 #6
husk at lukke/give point til den der har hjulpet dig
Avatar billede riversen Nybegynder
26. oktober 2008 - 16:38 #7
velbekom
Avatar billede gucciebird Nybegynder
26. oktober 2008 - 19:29 #8
Hvordan giver jeg point?
Avatar billede rebecca Novice
26. oktober 2008 - 22:21 #9
den du vil give point beder du om at lægge et svar, derefter markere du brugernavnet og acceptere
Avatar billede riversen Nybegynder
27. oktober 2008 - 06:20 #10
behold dem bare.