Avatar billede joaqin Nybegynder
25. oktober 2008 - 11:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billeder i vista

Hej alle eksperter

Kan det virkelig være rigtigt, at hvis man går ind i en mappe for at se sine billeder, så kan man ikke se alle i thumpnail version ligesom i Xp..Altså man skal sidde og notere alle numrene på de billeder man gerne vil evt skrive ud..
Eller er jeg helt gal på den
Mvh
Joaqin
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
25. oktober 2008 - 11:43 #1
Forstår ikke helt dit spørgsmål?
Avatar billede atomicjoker Nybegynder
25. oktober 2008 - 12:28 #2
Du skal bare gøre ikonerne større, så kommer billederne frem..
Avatar billede joaqin Nybegynder
25. oktober 2008 - 16:02 #3
Hej igen

Uanset om jeg laver ikonerne store, små, mellem, detaljer etc. er der ikke noget billede..
normalt i xp, hvis man vælger store ikoner kommer billedet frem som thumpnail i din mappe , men ikke i vista..og det nægter jeg at tro på..
mvh
Joaqin
Avatar billede pazau Nybegynder
26. oktober 2008 - 02:13 #4
Nåårh. Du mener at hver billede-fil skal vises som et billede, og ikke som et ikon. Altså, denne slags oversigt hedder Miniature.
Dette gør du ved at højreklikke et tomt sted i mappen, under vis, vælger du miniature. :)
Avatar billede joaqin Nybegynder
26. oktober 2008 - 08:19 #5
Hej Pazau
Yes det er lige nøjagtigt det jeg mener...Det er rigtigt det med minature...
Men før du kan få menuen minature frem under menuen vis..skal man lige ind under Kontrolpanel>mappeinstillinger>og fjerne fluebenet i vis aldrig minature

Men du ledte mig på rette vej
Hermed points og tak

Tak for deltagelse til
dalbjerg og
atomicjoker
mvh
Joaqin
Avatar billede pazau Nybegynder
26. oktober 2008 - 15:30 #6
Så lidt da. :)