Avatar billede flemse58 Nybegynder
25. oktober 2008 - 09:22 Der er 5 kommentarer

Windows live mail adgangskode

Hej!
Jeg benytter live mail på min win xp bærbare. Har opdaget at ved start af mail pogrammet fremkommer naturligt nok dialogboksen hvor man skal vælge den mailkonto man vil logge ind på og tilhørende adgangskode. Når jeg klikker "Annuler" starter Live Mail op alligevel og aktiverer min konto uagtet jeg ikke har skrevet min adgangskode. Har aldrig haft flueben i "Husk min adgangskode".
Kan jeg få lukket dette hul og er der andre der kender til problemet.
Mvh
Flemming
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2008 - 10:29 #1
Tror ikke du skal være bekymret, du har sikkert logget ind på anden vis i løbet af dagen (Session)

Prøv det samme, som du har beskrevet fra en helt anden PC?
Avatar billede flemse58 Nybegynder
25. oktober 2008 - 10:36 #2
Det har jeg tjekket. Selv ved reboot og ny aktivering af Live Mail skal jeg blot trykke "Annuler" og pogrammet starter op som om jeg har givet adgangskode. Jeg er eller har heller ikke været logget ind på andre pc`er. Det virker lidt som om det er et "hul" i Live Mail.
Avatar billede flemse58 Nybegynder
25. oktober 2008 - 10:37 #3
prøver lige en anden pc som du skriver.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2008 - 10:57 #4
Nu kender jeg så ikke "Live Mail" men der er flere måder at genkende din PC på, men ret underligt at den gør det selvom du lige har rebootet
Avatar billede mbd77 Nybegynder
27. oktober 2008 - 12:26 #5
Heysan.

Gå i menuen start --> Kør og skriv: (rundll32.exe keymgr.dll, KRShowKeyMgr) med mellemrum og komma, men uden parenteserne ;-)

Tryk OK.

Så kommer der en lille boks op med de kodeord som XP er sat til at huske, prøv at se om du kan fjerne det her.