Avatar billede cryza Nybegynder
24. oktober 2008 - 22:43 Der er 3 kommentarer

Backup af egne film.

Hej eksperter.

Jeg har nogle kammerater, som har lavet deres egen film. Og de har givet mig lov til at lægge den over på min computer.

Så tænkte jeg på, om nogle af jer kender et program, som lægger sig i Automatisk Afspilning'smenuen i Vista. For vil bare gerne, at når jeg trykker der, så går den direkte igang med at lægge den over, uden jeg skal til at vælge hvordan og sådan. Den skal bare konfigureres en gang, og så skal det virke derefter.
Håber virkelig nogle kender sådan et program, for jeg gider som sagt helst ikke til at lave en masse. Specielt ikke hvis jeg skal lave nogle film for andre en anden gang.

Med venlig hilsen
CrYzA // Mads Thomsen
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
25. oktober 2008 - 11:40 #1
Hvor skal den hente dem fra?

Lidt mere info vil hjælpe til at give dig et svar :)
Avatar billede cryza Nybegynder
27. oktober 2008 - 13:02 #2
Hej igen.

Jamen den skal hente dem fra DVD drevet. Ligesom når du sætter en DVD i, så kommer den frem med Automatisk Afspilning, og der kunne det være dejligt, hvis man kunne trykke backup eller rip :).
Ligesom man kan gøre det hvis der bliver sat en musik CD i.

Med venlig hilsen
CrYzA // Mads Thomsen