Avatar billede st3fan Praktikant
24. oktober 2008 - 20:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Asus Radeon 3650 - dvi til hdmi

Hej

Jeg har et problem. Jeg har købt et Asus Radeon 3650 kort til min htpc for noget tid siden.

Jeg kan kun få den til at sende lyd med ud af dvi-porten når jeg bruger en gammel driver, nemlig catalyst 8.2.

Jeg ville jo gerne spille lidt på computeren og de nyeste driver hjælper lidt på performance. Hvordan kan jeg få lyd over hdmi + nyeste driver ??

Jeg har prøvet 2 forskellige DVi til HDMI convertere, uden resultat.

Jeg kører Windows XP.
Avatar billede st3fan Praktikant
24. oktober 2008 - 21:01 #1
YESSIR !!!! PROBLEMET ER LØST !!! WEEEE
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2008 - 22:54 #2
Hvordan?
Avatar billede st3fan Praktikant
24. oktober 2008 - 23:56 #3
Den ene DVI til HDMI converter virkede fint nok. Den skulle bare i den rigtige DVI port. Der er 2 porte: En gul og en grå. Det var den grå...