Avatar billede pedepede Nybegynder
24. oktober 2008 - 17:06 Der er 1 kommentar

Sitecore partner

Hej med jer

Jeg skal i gang med en størrre webløsning i Sitecore og skal have fundet en partner. På Sitecores website står listet omkring 50, men kender ikke til nogen af dem og kunne derfor godt tænke mig at høre om der er nogen af jer der kan anbefale nogle.

Det jeg er ude efter er en partner der har godt styr på det tekniske - især integration til Dynamics - da jeg selv kommer til at lave frontend. Det skal samtidig være en partner der er god til at dokumentere og ikke mindst lære fra sig, så jeg selv kan stå for det meste af videreudviklingen.

Mvh
Peter
Avatar billede danjalj Nybegynder
29. november 2008 - 21:55 #1
Hej Peter,

Vi er rigtig gode til at lære fra os og give vores kunder de nødvendige værktøjer og oplæring til at kunne klare dele af udviklingen.

Send mig en email hvis du vil høre mere. djj@nemetos.com