Avatar billede richardski Praktikant
24. oktober 2008 - 16:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flashfilen vises ikke på sitet

Hejsa.
Jeg har lavet en helt simpel hjemmeside med 5 menupunkter i en flashfil. Tilhørende hvert menupunkt hører en enkelt html fil som skal kaldes via menuen, så siden er i alt på 6 htmlsider plus flas menufilen.

Indholdet på index.html er som det skal være, men flashfilen som man skal navigerer rundt på sitet med vises ikke når man slår op på hjemmesideadressen? http://web298751.web31.talkactive.net/

Lige over øjet skulle vises en blå flash menu!

Menu.swf filen er selvfølgelig tilføjet i index.html filen og samme fil er lagt op på sitet i samme mappe som index.html og alle de andre html filer (rodmappen). Men når jeg slår op virker/vises emnuen ikke?

Hvem har et godt bud?

På forhånd tak
Avatar billede pedepede Nybegynder
24. oktober 2008 - 17:10 #1
Du har ikke uploadet AC_RunActiveContent.js eller stien til den er forkert.

:O)
Avatar billede richardski Praktikant
24. oktober 2008 - 17:16 #2
Nice :-)

Point og tak til dig!