Avatar billede m.lykke Nybegynder
24. oktober 2008 - 08:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mail oprettet i outlook for første gang?

Kan jeg i outlook se hvornår jeg for første gang har haft oprettet en specifik mailadresse i selve programmet? (og den ikke ligger som kontaktpersoner) ??
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2008 - 08:57 #1
har du prøvet ude hos din udbyder ellers forstår jeg ikke helt spørgsmålet.

f.eks en af mine er hos get2net

http://www.google.dk/search?hl=da&q=get2net&meta=

m.v.h
Avatar billede m.lykke Nybegynder
24. oktober 2008 - 09:02 #2
jeg mener...

jeg skriver en mail til den pågældende person for første gang og jeg har ikke den afsendte mail mere.

har outlook gemt noget som helst ang. denne modtageradresse et sted i selve programmet eller kan jeg finde spor af den andre steder - I know, tricky spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2008 - 10:02 #3
ikke mig bekendt men måske hvis du har lavet et backup.

din udbyder har pligt til at gemme enail af hensyn til landets sikkerhed. måske kunne spørge den vej men er ikke sikker.
er der andre der vd noget om det her på.
Avatar billede flemse58 Nybegynder
25. oktober 2008 - 15:50 #4
Desværre så mener jeg du ikke kan trace de oplysninger
Hilsen
Flemming
Avatar billede flemse58 Nybegynder
25. oktober 2008 - 15:52 #5
Er det via dit arbejdslogin du har afsendt mailen så er der mulighed for at serverafd. kan trace mailen