Avatar billede ronnyb Nybegynder
24. oktober 2008 - 02:46 Der er 4 kommentarer

Logo/topbanner til detektivburaeu

Hej!

Jeg vil gerne have lavet et logo som også kan bruges som topbanner på min hjemmeside http://www.boysen-investigations.dk

Jeg vil gerne have et logo som er i nogle faver der passer til resten af hjemmesiden - Sherlock Holms-hatte, billeder af mænd der ryger pibe osv. frabedes! :o)

Er der nogen som vil komme med et bud?

På forhånd tak!
Avatar billede minus Nybegynder
24. oktober 2008 - 09:22 #1
Hej,

Hvis det er et betalt opgave, er du velkommen til at tage kontakt til mig. :)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
Avatar billede hoeks Nybegynder
24. oktober 2008 - 10:54 #2
rasmus[at]hoeks.dk
Send mig gerne en mail med nærmere information. Har løst mange banneropgaver og kan helt sikkert også løse din :)
Avatar billede lamoe Nybegynder
15. november 2008 - 14:23 #3
Hejsa
Hvis du skriver en mail til mig så kan jeg lave et til dig, min e-mail er: mikkelg@yahoo.dk
Husk at beskriv hvad der skal på..
(Gør det gerne gratis)

Lamoe/Mikkel
Mikkelg@yahoo.dk
Avatar billede Laeborg Nybegynder
04. marts 2009 - 21:55 #4
Hvis du er villig til at betale et mindre beløb, kan jeg kontaktes på laeborg@gmail.com, så er jeg sikker på at vi finder ud af noget ;)

Mvh.
Laeborg