Avatar billede griis84 Nybegynder
23. oktober 2008 - 23:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Internet virker kun i 5 minutter

Hej Jeg har et problem med min TDC Speedstream 4400
Den logger kun på i fem minutter og så går den af, har søgt rundt her på Eksperten men kan, ikke hel se en løsning på det ?
Alle driver til Dell dimension 5500 er opdateret også mozilla og internet explore, internettet virker godt vis man downloader, så slutter forbindelse ikke ??
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. oktober 2008 - 01:38 #1
Du er sikker på at problemet er Speedstream og ikke router eller din maskine ?
Avatar billede griis84 Nybegynder
24. oktober 2008 - 18:26 #2
Hej Dragonknight tak for dit svar du har faktisk ret og til andre med det sammen problem er der på Speedsteam 4100 fuld forbindelse hvis nummer tre lyser altså DSL linine lyser grøn ringede to gange til TDC og fik det først at vide anden gang at det formentlig var det og at det nok var et virus eller andet som det så også vidst sig det var.
Men TDC kunne kun se forbindelsen og ip og fortlate at det hele køre fint nok, men de fejlmeder kun anden gang man ringer og det tager tre dage, hvor de overvåger forbindelsen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. oktober 2008 - 19:27 #3
Er problemet så løst ?
Avatar billede griis84 Nybegynder
27. oktober 2008 - 13:49 #4
Hej Dragonknight ja problem løst skal nok lige få styr på Linjen og du får 30 Point for hjælpen tak !
Avatar billede griis84 Nybegynder
27. oktober 2008 - 14:12 #5
Wow fuckede vist lidt op, skal man ikke skrive dit navn og så i spørgesmål ?
For at give point ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. oktober 2008 - 18:37 #6
Jeg skal først ligge et svar, og det har du har :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
27. oktober 2008 - 19:06 #7
Nu skal du bare markére dragonknight´s navn i boksen nederst til venstre, og klikke på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket.  :-)
Avatar billede griis84 Nybegynder
27. oktober 2008 - 21:02 #8
OKay takker kunne heller lige mene det skulle være så svært søgte os lidt på Forum, Tak :-) tak igen
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. oktober 2008 - 22:13 #9
Takker.