Avatar billede petre Nybegynder
23. oktober 2008 - 18:55 Der er 4 kommentarer

Hjælp til Guitar Hero 3 til pc

hej alle eksperter!!:D

jeg har lige købt guiter hero 3 til min computer. de kørte perfekt indtil for et page dage siden hvor den sagde der var en fejl i spillet. jeg mener den der send fejlfinding eller unlad at sende. efter dette har jeg prøvet at afinstallere det og installere det men den sagde fortsat det samme. efter det røvede jeg at installere patchen men det hjalp heller ikke:(
jeg spiller på en bærbar ved ikke om det kan gi problemer?

på forhånd tak
peter
Avatar billede corleonedk Nybegynder
24. oktober 2008 - 09:27 #1
Hej Peter..Det kan være flere ting der får et spil til at fejle,det kan være selve spillets software eller også et save game der er korrupt.Endelig kan det være drevet der er fragmenteret eller drevet der har bad sectors hvor dette spil så tilfældigvis bliver lagt..Hvis det er software kan det ske når man afinstallere det at nogle filer bliver hængene,og især bliver der tit efterladt ting i registrerings databasen..Derfor er det en god ide at rense computeren efter en af installation,for gamle/korrupte filer i computeren der ellers kan blive overført til ny installation.Der kan du benytte et program  som windows care så du sikre dig en ren installtion.http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

Så prøv det i første omgang og se om det ikke retter det op,og husk også at køre en defrag.Hvis du ikke bryder dig om Windows eget kan du også finde et der hvor jeg linkede til...Meld lige tilbage om du stadig har problemer efter det.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
30. oktober 2008 - 10:10 #2
Avatar billede petre Nybegynder
01. november 2008 - 09:29 #3
jeg har stadig det samme problem selv om jeg har prøvede det du har sagt et par gang:(
Avatar billede corleonedk Nybegynder
01. november 2008 - 13:21 #4
Ok jeg kan ikke lige komme på mere,vi lader den stå og ser om andre har input..