Avatar billede flamber Nybegynder
23. oktober 2008 - 14:11 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hjælpeark til genvejstaster (også kendt som Cheat Sheet)

Hej,

Er der nogen, som ligger inde med et Cheat Sheet til Concorde, så man ikke skal huske alle genvejstaster.

F.eks. ALT+F6 osv.

Jeg har prøvet at søge på Google og har også været inde i Concorde's Hjælp, men uden held.
Avatar billede flamber Nybegynder
23. oktober 2008 - 14:16 #1
Avatar billede mariaf Juniormester
23. oktober 2008 - 22:41 #2
Et sted at starte er i C5. Under Opsætning - taster og værktøjslinie ligger de alle sammen.
Ellers prøv din forhandler. Vi har i hvert fald sådan en A4-side liggende med de mest brugte.
Avatar billede flamber Nybegynder
23. oktober 2008 - 23:26 #3
Jeg er først tilbage på arbejde om en uge, så jeg kan ikke lige teste det før.

Kan du offentliggøre A4'eren eller er den specifik for jeres virksomhed?
Avatar billede mariaf Juniormester
24. oktober 2008 - 20:30 #4
Jeg tror at den er specifik for os, men alle forhandlere laver en som en service.
Avatar billede flamber Nybegynder
25. oktober 2008 - 17:01 #5
Ok, mange tak ;)