Avatar billede pma Nybegynder
14. december 1999 - 08:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tabeller i FP2000

Når jeg opretter en tabel i frontpage 2000 og sætter udfyldt ramme på med farven sort, viser det sig korrekt i Explorer men ikke i Netscape Navigator.

Er der nogen som kunne hjælpe mig med en løsning på dette problem.

MVH
pma
Avatar billede lip Nybegynder
14. december 1999 - 08:47 #1
Prøv og check om koden i tabellen indeholder følgende; bgcolor="#000000"
Avatar billede pma Nybegynder
14. december 1999 - 08:57 #2
Koden ser således ud:

<table BORDER="1" CELLSPACING="1" CELLPADDING="5" bordercolorlight="#000000" bordercolordark="#000000" bordercolor="#000000" style="border-style: solid; border-color: #000000">

pma
Avatar billede lip Nybegynder
14. december 1999 - 09:00 #3
du mangler en baggrunds farve, prøv og skrive følgende kode;
bgcolor="#000000" og se om det ikke skulle virke.
Men der er nogle af de ældre versioner af netscape som ikke understøtter tabel baggrund.
lip
Avatar billede pma Nybegynder
14. december 1999 - 10:18 #4
Hvis jeg sætter denne bgcolor på løser dette ikke problemet. Det er rammerne jeg har problemer med og ikke baggrunden. Så jeg tror ikke jeg forstår løsningen.

pma
Avatar billede lip Nybegynder
14. december 1999 - 10:24 #5
sorry jeg misforstod, jeg troede at det var baggrunden.
Du vil gerne have en border på din tabel Okay.
Hvilken version netscape kikker du i?
Fordi jeg tror ikke at den browser du kikker i understøtter border. Fordi løsningen burde være bordercolor="#000000"
Avatar billede pma Nybegynder
14. december 1999 - 11:23 #6
Jeg bruger version: Netscape(R) Communicator 4.51.

MVH
pma
Avatar billede lip Nybegynder
14. december 1999 - 11:36 #7
Det her virker i netscape communicator 4.5
bordercolor="Black" bordercolorlight="Black" bordercolordark="Black"
Jeg har lige testet.
lip
Avatar billede bernhof Nybegynder
08. januar 2000 - 20:19 #8
ET GODT RÅD TIL ALLE:

Brug IEX!! Denne browser understøtter ALT på nettet hvad der kan understøttes. Navigator/Communicator kan ikke en SKID! Netscape er på browser-punktet altid bagud.

/MikBJ