Avatar billede pzyrex Nybegynder
22. oktober 2008 - 17:26 Der er 9 kommentarer

Skærm vil ikke tænde

Min skærm gider ikke vise noget skærmbillede når jeg tænder for computeren. Den har været sådan et par uger nu, men førhen har jeg kunne få gang i den efter noget tid, ved at blive ved med, at tænde og slukke computeren indtil den endelig viste et skærmbillede. Men nu er den helt væk, de sidste par dage, har jeg slet ikke kunne få gang i skærmbillede, og jeg har testet skærmen med en anden computer, og her er det det samme. Det har ellers været sådan at når jeg endelig fik gang i skærmen, så virkede den fint, og der var ingenting, problemt er bare, at få den igang. Nogen der ved hvad det kan skyldes, og hvad jeg evt. kan gøre? Ellers er den bare brændt sammen? Den er ellers ikke ret gammel omkring 3-4 år vil jeg tro, og det er en 19" fladskærm af mærket Fujitsu Siemens.
Avatar billede rebecca Novice
22. oktober 2008 - 17:42 #1
Har du prøvet at tage strømmen helt fra din skærm til alle lamper er gået ud og derefter slutte den til igen
Avatar billede pzyrex Nybegynder
22. oktober 2008 - 18:02 #2
Ja det har jeg.
Avatar billede off-line Nybegynder
22. oktober 2008 - 19:24 #3
Når skærmen opfører sig lige så dårlig på en anden computer, med et andet grafikkort,
så er der kun 1. løsning, en ny skærm, desværre.
Avatar billede pzyrex Nybegynder
23. oktober 2008 - 08:18 #4
ALTSÅ MAND!!!! ÅÅÅÅEHHHHH
Avatar billede off-line Nybegynder
23. oktober 2008 - 17:18 #5
Når du testede skærmen på en anden PC, så var det vel ikke med samme kabel mellem
computer og skærm? Hvis det var, så prøv med et andet kabel.
Avatar billede off-line Nybegynder
26. oktober 2008 - 22:14 #6
Hvad fandt du ud af?
Avatar billede pzyrex Nybegynder
26. oktober 2008 - 23:10 #7
Da jeg testede skærmen på en anden PC var det med samme kabel jo, har ikke andre.
Avatar billede off-line Nybegynder
27. oktober 2008 - 00:17 #8
Prøv at låne et. Jeg har en Neovo skærm med fast kabel. D.vs. det kan ikke tages
af. Når jeg skubber til kablet, bliver hele skærmen blå-grøn. Så prøv med et andet
kabel, før du smider skærmen ud.
Avatar billede off-line Nybegynder
10. november 2008 - 13:51 #9
Respons?