Avatar billede zekedk Novice
22. oktober 2008 - 17:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2 film til 1 film

Hej... Ved ikk helt om det er den rigtig kategori og skrive i men prøver .:)

Har en film som er delt i 2, og kunne godt tænke mig og få den samlet til 1, men er lidt i vildrede omkring hvilket program jeg skal bruge. Har prøvet, windows movie maker. Den kan sagtens gøre det men det tar 500 minutter og samle den og det gider jeg ikk vente på. Har os prøvet Adobe Premier Pro, men det kan jeg ik helt finde ud af... :S Nogen der har nogen forslag?
22. oktober 2008 - 19:17 #1
Jeg bruger for tiden -> http://www.womble.com/products/mvw.html ...

(Der skal dog nok være andre muligheder...)
28. oktober 2008 - 16:06 #2
???
Avatar billede zekedk Novice
28. oktober 2008 - 21:49 #3
Hmm... Udemærket program... Men filmene kommer til og fylde dobbelt så meget som de gjorte før... :S Men tak for svaret.. :) Skriver du et svar så du kan få point?
29. oktober 2008 - 19:17 #4
... kan forestille mig at du ka' vælge et eller andet i opsætningen mht output format - prøv at lege med det ...
29. oktober 2008 - 19:17 #5
Ping...