Avatar billede dk_musa Nybegynder
22. oktober 2008 - 16:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at få et program til at virke!

Ved ikk om det er det rigtige sted at placere dette spørgsmål, men her kommer det...
Jeg har lige fået købt et spil "Pro Evolution Soccer 2009", men kan desværre ikke få det til at virke på min computer. Jeg får installeret programmet, og gør alt, hvad der skal gøres for at spillet kan køre, men når jeg så prøver at starte spillet op, dukker der en blå skærm op, hvor computeren melder fejl, hvorefter computeren genstartes.. Når windows så starter op igen, dukker der et vindue op, hvor der står, at "systemet er blevet gendannet efter en alvorlig fejl"..
Havde det samme problem ved "Pro Evolution Soccer 2008", men derimod kan jeg få "Pro Evolution Soccer 6" til at køre fejlfrit..

Nogen der har en idé om, hvordan jeg kan få spillet til at virke??

PS: Mit system er XP
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2008 - 17:25 #1
Fik du "Pro Evolution Soccer 2008" til at virke? Eller opgav du det?

Mit råd: Gå ned i butikken, måske med nogle skærmbilleder af problemet (fejlmeddelser osv.), og forklar det hele. Hvis det altså ikke er længe siden du købte det? Og hvis du ikke har skadet spil eller manual og stadig har kvittering?
I butikken vil de som regel godt bytte det med et andet.

Ellers må du da få pengene tilbage

  // Steeven
Avatar billede vejmand Juniormester
22. oktober 2008 - 18:06 #2
dk_musa >> Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertene regler, du bør defor lukke det ene....
Avatar billede dk_musa Nybegynder
22. oktober 2008 - 18:10 #3
Jeg solgte 2008 videre til en ven.. Men det er præcis den samme fejl, der opstår ved 2009, så tror næppe, at det er cd'en, der har været beskadiget.. Min sidste udvej vil være at omformatere computeren og prøve det igen, men vil helst undgå det ;)

Kan desuden få spillet til at fungere på min lillebrors computeren, der kører på vista..

Vejmand, skal nok lukke det andet ;)
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 20:31 #4
Kan vi få lukket dette spørgsmål også - her efter halvandet år...
Avatar billede dk_musa Nybegynder
18. august 2010 - 16:28 #5
.