Avatar billede malle2008 Nybegynder
22. oktober 2008 - 16:07 Der er 12 kommentarer

bruger management system

Se link

Søger en simple løsning til at oprette/slette brugere med adgang til enkelte mapper.

se link

http://www.eksperten.dk/spm/849604
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2008 - 17:15 #1
Jeg kan ikke linke til en løsning, men jeg kunne godt tænke mig at se nærmere på opgaven, hvis du vil have den lavet.
(Bare rolig, du behøver overhovedet ikke betale flere tusinde kroner! Min timeløn er i hvert fald langt lavere en hvad der foreslås (i linket, du har angivet). Jeg vil især gerne gøre det for erfaringen skyld også)

Du skal benytte en database. Har du mulighed for det?

  // Steeven
Avatar billede malle2008 Nybegynder
22. oktober 2008 - 17:20 #2
Jeg bruger gigahost som udbyder. Der har jeg mulighed for at lave databaser. Jeg har en lille tilføjelse. Er det muligt at hvis man slette en bruger i mamagement systemet at mappen man har tilknyttet brugeren også slette...det vil gøre det perfekt.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2008 - 19:48 #3
Du skal have lavet et login-system, hvor du som administrator kan tilføje og slette brugere, og hvor brugere kun har adgang til bestemte filer - skal der også indføres et system til upload?

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2008 - 21:25 #4
Ja det er muligt at slette hele mappen med indhold ved slet af brugeren.
Avatar billede malle2008 Nybegynder
22. oktober 2008 - 22:58 #5
Nej det behøves ikke. Jeg bruger Adobe lightroom til at oprette et gelleri samt mappe og uploade det til servere.

eksempel på galleri http://theturninggate.net/galleries/TTGLRPages/TTGXMLAutoIndex/CRG2/

Det skal så'en set ikke være filer men mapper - da lightroom kalder filerne det samme men man kan få den til også at opretten en mappe.

Synes det er vildt spændende at I har mod på at kigge på det - al respekt!!
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2008 - 23:22 #6
Jeg må overlade problemet med at slette en mappe til gtax87. Det har jeg ikke forstand på. (Men jeg ville dog gerne vide hvordan man gør)

Så det behøves ikke være en mulighed for brugerne, at kunne uploade billeder selv via hjemmesiden? Okay.
Det skulle nok kunne lade sig gøre, at lave et smart loginsystem.

  // Steeven
Avatar billede malle2008 Nybegynder
23. oktober 2008 - 10:18 #7
Præcis brugerne skal ikke kunne noget som helst i login systemet - kun bliver ført videre til den mappe jeg fortæller de skal se.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2008 - 10:51 #8
Du må meget gerne sende en mail til: steeven_1605@hotmail.com

Jeg vil gerne se på projektet.

  // Steeven
Avatar billede malle2008 Nybegynder
23. oktober 2008 - 20:48 #9
Opgaven er stadig ledig...
Avatar billede moddi100 Seniormester
28. oktober 2008 - 15:52 #10
Hvis du ikke har fundet nogen løsning, kan du kontakte mig på opgaver[SNABEL-A]moddi[PRIK]dk.
Avatar billede moddi100 Seniormester
05. november 2008 - 19:57 #11
Jeg har sendt dig en email...
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 20:29 #12
Er opgaven løst, så vi kan få lukket dette spørgsmål?