Avatar billede dk_musa Nybegynder
22. oktober 2008 - 14:57 Der er 2 kommentarer

Problem ved at køre et program

Jeg har lige fået købt et spillet "Pro Evolution Soccer 2009", men kan desværre ikke få det til at virke på min computer. Jeg får installeret programmet, og gør alt, hvad der skal gøres for at spillet kan køre, men når jeg så prøver at starte spillet op, dukker der en blå skærm op, hvor computeren melder fejl, hvorefter computeren genstartes.. Når windows så starter op igen, dukker der et vindue op, hvor der står, at "systemet er blevet gendannet efter en alvorlig fejl"..
Havde det samme problem ved "Pro Evolution Soccer 2008", men derimod kan jeg få "Pro Evolution Soccer 6" til at køre fejlfrit..

Nogen der har en idé om, hvordan jeg kan få spillet til at virke??
22. oktober 2008 - 15:12 #1
XP ell. Vista ?
Avatar billede dk_musa Nybegynder
22. oktober 2008 - 15:35 #2
XP :)

Mærkværdigt nok kan jeg få den til at køre på min lillebrors computer, der er Vista